Contact Us: +48 95 765 41 03 or sprzedaz@remor.pl

Jak buduje się statek pasażerski: wyposażenie statków

budowa statku

Pierwsza odpowiedź na to pytanie, jaka się ciśnie na usta to: jest budowany w stoczni. Stoczniowcy element po elemencie budują nowy statek, którym będą transportowane towary dookoła świata lub turyści popłyną na egzotyczne wycieczki. Jednak wręczanie laurów za sukces samym stoczniowcom byłoby niesprawiedliwe. Do budowy statku często przyczynia się wiele innych firm z różnych branż, dzięki którym nowy pogromca mórz i oceanów będzie spełniał swoje podstawowe funkcje w sposób ekonomiczny, a przede wszystkim bezpieczny.

Dostawcy

 Aby stoczniowcy mogli montować kolejne elementy, muszą je najpierw zamówić u dostawców. Wyposażenie statków to miliony części z metali, drewna i innych surowców. W grę wchodzą zarówno elementy odpowiadające za mechanikę statku, ale również takie detale, jak włazy, pachoły cumownicze czy drabiny okrętowe. Dostawcy muszą dostarczać produkty najwyższej jakości i to w ściśle określonych przedziałach czasowych, aby nie wstrzymywać dalszego montażu statku. Są więc współodpowiedzialni nie tylko za bezpieczeństwo okrętu, ale również jego terminowe ukończenie. Dostawcy muszą na bieżąco poszerzać swoją wiedzę z zakresu budowania statków, by stale mogli ulepszać swoje produkty i proponować nowe rozwiązania.

 Firmy współpracujące

Zwłaszcza w wypadku budowy ekskluzywnych statków pasażerskich w stoczni pojawiają się przedstawiciele najdziwniejszych branż. Są to np. projektanci i architekci wnętrz. Muszą oni urządzić wnętrza kajut, restauracji innych pomieszczeń pasażerskich tak, by były one estetyczne, bezpieczne, a do tego praktyczne – co jest trudne w małych przestrzeniach statku. Statki wycieczkowe posiadają często na pokładach kina, teatry, siłownie i salony SPA. Specjaliści z tych branż proszeni są o opinie, analizy i fachowe porady, jak dopasować wymagania danego obiektu do specyfiki życia na pokładzie.

купить кресло мешок в украине